עידן דן - יועץ משכנתאות ברמת ישי
ייעוץ משכנתאות מותאם אישית ברמת ישי

עידן דן - יועץ משכנתאות ברמת ישי
ייעוץ משכנתאות מותאם אישית ברמת ישי

רוצה לבצע השוואת ריביות מול כל הבנקים? רוצה לבחור תמהיל משכנתא שישקף את היכולות הכלכליות שלך ויחסוך לך מאות אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא? – אני נמצא כאן בשבילך!

במהלך השנים, הענקתי ליווי, ייעוץ והתאמה של משכנתאות למאות זוגות צעירים, משפחות ומשקיעי נדל"ן אשר בדיוק כמוך – רצו לקחת את המשכנתא שהכי טובה להם ולא משכנתא שטובה לפקידי הבנק!

אני אוכל לייצג את האינטרסים שלך ולבצע עבורך את כל העבודה הקשה מול הבנקים (השוואת ריביות, בניית תמהיל, ניתוח הכנסות/הוצאות וכדומה) – כאשר בסופו של יום, המטרה שלי היא לחסוך, להקל ולבנות עבורך משכנתא נכונה שתלווה אותך לאורך שנים רבות בעלות כמה שיותר נמוכה (לפי מחקרים אחרונים, ייעוץ משכנתא אפקטיבי חוסך בין 100,000 ₪ ל – 200,000 ₪ לאורך חייב המשכנתא).

לתיאום פגישת היכרות ראשונית, ללא כל התחייבות מצידך, ניתן ליצור עימי קשר ב – 072-3911454 ואשמח להעניק לך מהידע, הניסיון והקשרים האישיים שצברתי מול הבנקים הגדולים. 

עידן דן יועץ משכנתא ברמת ישי שמייצג את האינטרסים שלך!

חשוב לציין כי להבדיל מפקידי הבנק, אני מייצג אך ורק את האינטרסים שלך ולא של הבנק. 

אני אשמח להעניק לך ליווי צמוד החל מהשלבים הראשוניים של תכנון התקציב (הכנסות מול הוצאות) או בניית תמהיל המשכנתא הרצוי ועד לשלבים המתקדמים יותר, בהם נבצע משא ומתן קשוח מול פקידי הבנק ונגיע למעמד החתימה על מסמכי המשכנתא בסניף הבנק הקרוב אליך.

ייעוץ משכנתא אובייקטיבי

מחזור משכנתא

משכנתא הפוכה לבני +60

משכנתא לכל מטרה

ריביות משכנתא

משכנתא למסורבים

המלצות מלקוחות שאוהבים אותנו 💕 ​

עידן, תודה רבה על התוצאות, הסבלנות והליווי המקצועי. בזכותך חסכנו עשרות אלפי שקלים במשכנתא שלקחנו בבנק מזרחי טפחות – כזוג צעיר שעושה את הצעדים הראשונים שלו בחיים, כל חיסכון בתשלומי המשכנתא נותן לנו עוד אוויר ומרחב לנשימה במהלך כל חודש.

לכל מי שמחפש יועץ משכנתאות מומלץ עם קבלות בשטח, ההמלצה שלנו היא פשוט לפנות אל עידן דן ולהפוך את כל התהליך לפשוט, מהיר וקל הרבה יותר.
מאיה זילברשטיין

לשיחה מיידית עם יועץ משכנתאות מוסמך ברמת ישי, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3911454 ונשמח לעמוד לרשותך!