אירועים קידום מכירות (קד"מ) הם מהליכי שיווק מתקדמים ומשלימים ליחסי הציבור והפרסום בערוצי המדיה השונים.
לרוב, ההשתתפות באירועי קידום מכירות, השקעות וכנסים מיועדת להגדיל את כוחו של המותג בעיני הצרכן הסופי וכתוצאה מכך להגדיל את כמות המכירות השנתית של הארגון.
דוכני מזון לקידום מכירות כנסים והשקות מוצר
בשנים האחרונות, ארגונים עושים שימוש בחברות קייטרינג על מנת להציב דוכני מזון מעוצבים, עשירים ומושכים באירועים אלה.
דוכני מזון לאירועים קטנים מאפשרים לארגון לבלוט, למשוך את הציבור ולקבל אוכל בחינם בתמורה לשיחה עם אנשי השיווק והמכירות של הארגון.
לפי נדב שף ובעלים של קייטרינג לאירועים, כמעט בכל כנס עסקי בו ניתן להציב דוכני מזון ניתן לצפות בהמולה והתקהלות עצומה סביב ביתנים אשר השכילו לשלב דוכני מזון ואטרקציות שונות.
דוכני מזון לקידום מכירות, כנסים והשקות מוצר הם דוכנים קלילים, פשוטים ובדרך כלל זולים ביחס להשקעה הכוללת באירוע. לרוב, ניתן למצוא באירועי קד"מ את אחד או יותר מהדוכנים הבאים:
- דוכן פופקורן וסוכר לאירועים – מי לא אוהב שערות סבתא? – דוכן מתוקים מפנק אשר כולל פופקורן, סוכר מתוק, קרפים, וופל בלגי ואינספור ממתקי גומי ללקוחות והאורחים באירוע.
- דוכן גלידה לאירועים – דוכן גלידה אמריקאית עם כל התוספות האהובות (שוקולד, מייפל, קרמל, סוכריות צבעוניות ועוד).
- דוכן סחלב חם לאירועים – כשבחוץ קר וגשום, בפנים אפשר לפנק את הלקוחות עם דוכן סחלב חם, בר שוקולטה או בר סיידר חם.
- דוכן ברד / אייס קפה לאירועים – דוכן ברד או אייס קפה מקצועי עם קצפת הוא פתרון אידיאלי לכל ימות השנה החמים. ניתן לשלב במכונות הקפה/הברד טעמים שונים לאורחים.
- דוכן שייק פירות טבעי לאירועים – דוכן שייק פירות טבעי לאירועים בו תהליך הסחיטה וההגשה מתבצע במקום מול עיני האורח. בצורה זו, ניתן להרוויח עוד כמה דקות עם נציג המכירות בביתן.
לסיכום, דוכני מזון לאירועים מעצימים ומקדמים את המותג שלך בעיני הלקוחות הפוטנציאליים אשר מגיעים לכנס, ההשקה או אירוע המכירות השנתי.
המאמר נכתב בשיתוף עם נדב, שף ובעלים של נדב קייטרינג לאירועים – קייטרינג גורמה לאירועים פרטיים ועסקיים בפריסה ארצית.